Ekspertka BHP
Zakres prac
Graficzne:
- stworzenie logo według wytycznych – kobiece, łamiące stereotyp dla branży,
- opracowanie palety kolorów,
- dobór typografii pasującej do charakteru marki,
WWW:
- stworzenie strony internetowej,
- projektowanie stylu i tonu marki,
- opracowanie wizualne materiałów wspierających markę,
- analiza oferty,
- weryfikacja polityki cenowej,
- opracowanie wdrożenia sklepu i możliwości wykorzystania go do usprawnienia współpracy z Klientami,
- opracowanie formularzy przyspieszających zbieranie kluczowych informacji,
Branding marki:
- opracowanie materiałów do szkoleń,
- opracowanie zdjęć,
- przygotowanie graficznej stopki maila,
- projekt wizytówek.
Wytyczne projektowe
Główne założenie:
Marka ma mieć kobiecą estetykę, jednocześnie zachować profesjonalny wydźwięk – czyli kobieco jednak nie cukierkowo. Właścicielka uwielbia odcienie różu, zależy jej na odczarowaniu wizerunku BHP-owca, pływa po oceanach dokumentacji wprawnie i z klasą – to miał odzwierciedlić branding marki.
Etapy:
Najpierw Klientka zamówiła logo oraz wizytówki, po dłuższym czasie do tych projektów doszła strona www oraz opracowanie kolejnych materiałów.
Opinie Klientki
Etap 1
Gdybym miała w jednym zdaniu podsumować efekty współpracy z Karoliną to powiedziałabym „spodziewaj się niespodziewanego”, w jak najbardziej pozytywnym aspekcie tej sentencji. Zgłaszając się, do Karoliny liczyłam się z tym, że branża w której działam raczej wymusi na mnie surowe, zimne logo, poważne – BHP – bo w końcu zawód zobowiązuje. Jednak Karolina najpierw wysłuchała jakie są moje wymarzone kolory, kształty, oczekiwania, a potem ubrała to w konkretny projekt, nie ograniczając się do ram, których początkowo sama się obawiałam. Efekty pracy są profesjonalne, zgodne z oczekiwaniami, a nawet bardziej. Cenię sobie indywidualne podejście dla każdego klienta i jego potrzeb, profesjonalizm ale tez kompleksowość realizacji usługi. Polecam współprace z Karoliną!
Etap 2
W czym pomogła mi współpraca z Tobą? Po pierwsze pomogłaś mi pozbyć się strachu, że jak nie masz pojęcia o www to nie da się zrobić i ze jest to ogrom pracy, ale da się to krok po kroku zrobic, ze nawet jesli ja nie mam na cos koncepcji to Ty poszerzasz moja perspektywę, ze nie muszę mieć jak inni standardowego projektu który ze mną nie rezonuje tylko mogę mieć dopasowany do siebie i do tego jak pracuje. Ja sobie cenie ze nie muszę być ekspertem w robieniu stron i całej otoczki bo jesteś Ty, ja znam się na swojej działce i tam się ekspercę i wymądrzam, w www to jakbym z zamkniętymi oczami wchodziła alee wiem ze dobrze prowadzona!
A Ty?
Jesteś już gotowa na to aby ubrać Twoją markę?
Klikając w przycisk przejdziesz na stronę, gdzie wypełnisz wstępny brief, który pozwoli mi lepiej przygotować się zarówno do naszego niezobowiązującego spotkania jak i do naszej współpracy!
Masz pytania?
Chcesz najszybciej dopytać o interesujące Cię kwestie?
W takim razie napisz do mnie na WhatsApp lub wyślij SMS!
Jeśli nie odpisuję to prawdopodobnie prowadzę szkolenie/ konsultację lub audyt. Odezwę się po spotkaniu.