FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Pierwszy krok do współpracy

Żeby zacząć współpracę skontaktuj się ze mną mailowo lub telefonicznie. Pracuję od poniedziałku do czwartku w godzinach od 11:00 – 15:00 i od 16:00 do 18:00. Odpowiadam na maile w tych dniach i godzinach, maksymalnie do 24h po otrzymaniu wiadomości. Jeśli nie odbieram – napisz proszę SMS. Podczas rozmowy lub kontaktu mailowego ustalimy termin wstępnej, darmowej konsultacji, na której sprawdzimy czy chcemy razem pracować.

Jak wyglądają płatności?

Płatność możesz uregulować przelewem w ustalonych przez nas na darmowej konsultacji częściach i terminach. Po podjęciu współpracy otrzymujesz ode mnie wszystkie dane oraz dokumenty takie jak umowa, formularz RODO oraz fakturę proformę z danymi do wpłaty. Płatność za poszczególne etapy współpracy powinna być zaksięgowana przed naszymi spotkaniami.  Zaksięgowanie wpłaty to moment, od którego zaczyna się oszacowany dla Ciebie termin wykonania usługi jeśli ją również zamawiasz.

Czy dostanę FV?

Tak. Zostanie ona wystawiona w dniu zaksięgowania Twojej wpłaty.

Dlaczego ceny podane są "od"?

Ceny podaję w zakresie “od” aby można było oszacować wstępny koszt. Ile finalnie kosztować będzie usługa ustalamy przed dokonaniem wpłaty. Nie uznaję niespodzianek w temacie ceny więc dowiesz się wszystkiego po wstępnej konsultacji.

Jakie są terminy?

Termin podaję Ci w oparciu o mój kalendarz, w danym momencie, kiedy się spotykamy. Jeśli po konsultacji potrzebujesz czasu na przygotowania najlepiej ustal ze mną od kiedy zacznie się nasza współpraca, rezerwuję wtedy czas dla Ciebie aby termin był nadal dostępny.