„Daj mi coś w fioletach. Albo nie… może jednak róż?” Na pierwszy rzut oka to tylko wybór „ładnego...
BLOG
Nie wiesz, od czego zacząć z marką? Zacznij od tych trzech rzeczy
Czasem przychodzisz z pomysłem, który kiełkuje od miesięcy.Innym razem: budzisz się z myślą „A...
Kobiece biznesy poza schematem – co je łączy?
Zawsze, kiedy spotykam kolejną Klientkę, która działa inaczej niż „uczą na kursach”, czuję ten...
Dlaczego Twój chaos w głowie to często największy sabotaż Twojej marki?
Na początku naszej rozmowy wszystko brzmi znajomo:„Wiesz… ja to w sumie już mam ofertę, ale nie...
Dlaczego Divi skradło mi (i moim Klientkom) serce
Czym różni się strona na Divi od innych rozwiązań i dlaczego na nim pracuję? Jeśli jesteś na...
Strategia marki – co to tak naprawdę znaczy i po co Ci ona?
Słowo „strategia” może brzmieć groźnie. Jak coś z gabinetu marketingowego korpo albo z...
Jak przygotować się do projektowania strony (i nie zwariować)
Współpraca nad stroną internetową to dla wielu kobiet moment ekscytujący... i jednocześnie...
Co zamiast strony www?
Rozpoczęcie przygody online bez strony WWW. Nie każdy startuje z ogromnym budżetem na stronę...
Sklep na stronie www
Instrukcja krok po kroku dla właścicieli biznesów online Jeśli jesteś właścicielem biznesu online...
Zarządzanie projektami
Narzędzia do zarządzania projektami dla biznesów online Zarządzanie projektami jest kluczowe dla...