Jak budować strategię dla biznesów z duszą? Kiedy mówimy „strategia”, wiele osób widzi przed...
BLOG
Kolory Twojej marki to nie przypadek – jak wpływają na emocje i decyzje zakupowe?
„Daj mi coś w fioletach. Albo nie… może jednak róż?” Na pierwszy rzut oka to tylko wybór „ładnego...
Nie wiesz, od czego zacząć z marką? Zacznij od tych trzech rzeczy
Czasem przychodzisz z pomysłem, który kiełkuje od miesięcy.Innym razem: budzisz się z myślą „A...
Kobiece biznesy poza schematem – co je łączy?
Zawsze, kiedy spotykam kolejną Klientkę, która działa inaczej niż „uczą na kursach”, czuję ten...
Dlaczego Twój chaos w głowie to często największy sabotaż Twojej marki?
Na początku naszej rozmowy wszystko brzmi znajomo:„Wiesz… ja to w sumie już mam ofertę, ale nie...
Dlaczego Divi skradło mi (i moim Klientkom) serce
Czym różni się strona na Divi od innych rozwiązań i dlaczego na nim pracuję? Jeśli jesteś na...
Strategia marki – co to tak naprawdę znaczy i po co Ci ona?
Słowo „strategia” może brzmieć groźnie. Jak coś z gabinetu marketingowego korpo albo z...
Jak przygotować się do projektowania strony (i nie zwariować)
Współpraca nad stroną internetową to dla wielu kobiet moment ekscytujący... i jednocześnie...
Co zamiast strony www?
Rozpoczęcie przygody online bez strony WWW. Nie każdy startuje z ogromnym budżetem na stronę...
Sklep na stronie www
Instrukcja krok po kroku dla właścicieli biznesów online Jeśli jesteś właścicielem biznesu online...