BRANDING
O co chodzi?
Zgodnie z obietnicą spieszę z odpowiedzią na pytanie – czym jest branding.
Najkrócej ujmując jest to obszerny worek, do którego wrzucić możemy:
- postrzeganie marki bazujące na wrażeniach i emocjach Klienta
- to, co wyróżnia Cię na tle konkurencji
- przemyślana strategia wpływu na Odbiorcę
- skojarzenia z marką
- oprawa graficzna i słowna dobrana tak, aby jak najlepiej oddawała misję i wizję marki w sposób zrozumiały dla Klienta
- budowanie zaufania Klientów do Twojej firmy
Na co wpływa branding:
- na emocje Klienta
- na rozpoznawalność – zapamiętujemy lepiej kiedy coś wzbudzi nasze emocje
- na półkę cenową na jakiej może plasować się firma
- realnie wpływa też na zyski firmy
Czy warto o tym myśleć? Jeśli chcesz, aby Twoja firma miała szerokie możliwości rozwoju i zyskiwała stałych, lojalnych Klientów polecających Cię dalej – jak najbardziej!
Typy brandingu
Marka osobista
Markę osobistą warto budować kiedy mamy do czynienia z firmą, w której jesteś ekspertem.
Z czego się składa:
- Twoje imię i nazwisko
- to jak pokazujesz swój wizerunek
- media za pomocą których się prezentujesz
- Twój sposób komunikacji
- archetyp poprzez który działasz
- Twój wizerunek eksperta
- manifestacja wartości i wizji
- ukazanie mocnych stron i obszarów, w których jesteś ekstra
Branding produktu
Branding produktu to przemyślany sposób na pokazanie jego wartości.
Z czego się składa:
- chwytliwa, dobrze dobrana nazwa
- przedstawienie cech produktu
- przedstawienie korzyści dla Klienta
- sugerowanie możliwości użytkowania
- archetyp, poprzez który, prezentowany jest produkt
- zaadresowanie do potrzeb Klienta
- informanie czego uniknie Twój Klient dzięki produktowi
- wzbudzanie potrzeby zakupu u osoby, dla której produkt jest dedykowany
Branding firmy
Branding firmy obejmuje większy zespół lub otwiera możliwości rozwoju firmy, nie ogranicza się do jednej osoby.
Z czego się składa:
- nazwa budująca rozpoznawalność
- przedstawienie wizji i misji
- określenie obszarów w jakich działa firma
- archetyp, poprzez który, prezentoway jest zespół
- zaadresowanie do wahlarza potrzeb Klienta – zespół daje szersze możliwości
- informacja czego uniknie Twój Klient dzięki współpracy z zespołem
„Marka to zbiór oczekiwań, wspomnień, doświadczeń i relacji, które razem wzięte wpływają na decyzję konsumenta o wyborze pewnego produktu lub usługi zamiast innych”
Seth Godin
Co możesz zamówić?
Branding mini
W tym pakiecie otrzymujesz
- konsultacja na temat Twojej wizji biznesu, misji jaka mu przyświeca
- opisanie jednej persony Klienta
- dobranie elementów identyfikacji wizualnej jako pierwszy kontakt Klienta z marką
- opracowanie jednej oferty produktu
Cena: od 750zł
Branding midi
W tym pakiecie otrzymujesz
- konsultacja wstępna na temat Twojej wizji biznesu, misji jaka mu przyświeca plus druga pogłębiająca analizę
- opisanie dwóch person Klienta
- opisanie antypersony
- dobranie elementów identyfikacji wizualnej jako pierwszy kontakt Klienta z marką
- opracowanie jednej oferty produktu
- przygotowanie koncepcji na rozszerzanie oferty
Cena: od 1000zł
Branding premium
W tym pakiecie otrzymujesz
- konsultacja wstępna na temat Twojej wizji biznesu, misji jaka mu przyświeca plus druga pogłębiająca analizę
- sesja burzy mózgów w temacie szerokiej perspektywy rozwoju marki
- opisanie trzech person Klienta
- opisanie antypersony
- dobranie elementów identyfikacji wizualnej jako pierwszy kontakt Klienta z marką
- opracowanie dwóch ofert produktu/usługi
- opracowanie MVP (minimum viable product)
- przygotowanie koncepcji na rozszerzanie oferty
- audyt procesu współpracy z Klientem
- konsultacja na temat strategii cen
Cena: od 1500zł