BRANDING

O co chodzi?

Zgodnie z obietnicą spieszę z odpowiedzią na pytanie – czym jest branding.

Najkrócej ujmując jest to obszerny worek, do którego wrzucić możemy:

  • postrzeganie marki bazujące na wrażeniach i emocjach Klienta
  • to, co wyróżnia Cię na tle konkurencji
  • przemyślana strategia wpływu na Odbiorcę
  • skojarzenia z marką
  • oprawa graficzna i słowna dobrana tak, aby jak najlepiej oddawała misję i wizję marki w sposób zrozumiały dla Klienta
  • budowanie zaufania Klientów do Twojej firmy

 

Na co wpływa branding:

  • na emocje Klienta
  • na rozpoznawalność – zapamiętujemy lepiej kiedy coś wzbudzi nasze emocje
  • na półkę cenową na jakiej może plasować się firma
  • realnie wpływa też na zyski firmy

Czy warto o tym myśleć? Jeśli chcesz, aby Twoja firma miała szerokie możliwości rozwoju i zyskiwała stałych, lojalnych Klientów polecających Cię dalej – jak najbardziej!

 

Typy brandingu

Marka osobista

Markę osobistą warto budować kiedy mamy do czynienia z firmą, w której jesteś ekspertem.

Z czego się składa:

  • Twoje imię i nazwisko
  • to jak pokazujesz swój wizerunek
  • media za pomocą których się prezentujesz
  • Twój sposób komunikacji
  • archetyp poprzez który działasz
  • Twój wizerunek eksperta
  • manifestacja wartości i wizji
  • ukazanie mocnych stron i obszarów, w których jesteś ekstra

Branding produktu

Branding produktu to przemyślany sposób na pokazanie jego wartości.

Z czego się składa:

  • chwytliwa, dobrze dobrana nazwa
  • przedstawienie cech produktu
  • przedstawienie korzyści dla Klienta
  • sugerowanie możliwości użytkowania
  • archetyp, poprzez który, prezentowany jest produkt
  • zaadresowanie do potrzeb Klienta
  • informanie czego uniknie Twój Klient dzięki produktowi
  • wzbudzanie potrzeby zakupu u osoby, dla której produkt jest dedykowany

Branding firmy

Branding firmy obejmuje większy zespół lub otwiera możliwości rozwoju firmy, nie ogranicza się do jednej osoby.

Z czego się składa:

  • nazwa budująca rozpoznawalność
  • przedstawienie wizji i misji
  • określenie obszarów w jakich działa firma
  • archetyp, poprzez który, prezentoway jest zespół
  • zaadresowanie do wahlarza potrzeb Klienta – zespół daje szersze możliwości
  • informacja czego uniknie Twój Klient dzięki współpracy z zespołem

„Marka to zbiór oczekiwań, wspomnień, doświadczeń i relacji, które razem wzięte wpływają na decyzję konsumenta o wyborze pewnego produktu lub usługi zamiast innych”

Seth Godin

Co możesz zamówić?

Branding mini

 

W tym pakiecie otrzymujesz

  • konsultacja na temat Twojej wizji biznesu, misji jaka mu przyświeca
  • opisanie jednej persony Klienta
  • dobranie elementów identyfikacji wizualnej jako pierwszy kontakt Klienta z marką
  • opracowanie jednej oferty produktu

Cena: od 750zł 

Branding midi

 

W tym pakiecie otrzymujesz

  • konsultacja wstępna na temat Twojej wizji biznesu, misji jaka mu przyświeca plus druga pogłębiająca analizę
  • opisanie dwóch person Klienta
  • opisanie antypersony
  • dobranie elementów identyfikacji wizualnej jako pierwszy kontakt Klienta z marką
  • opracowanie jednej oferty produktu
  • przygotowanie koncepcji na rozszerzanie oferty

Cena: od 1000zł 

Branding premium

 

W tym pakiecie otrzymujesz

  • konsultacja wstępna na temat Twojej wizji biznesu, misji jaka mu przyświeca plus druga pogłębiająca analizę
  • sesja burzy mózgów w temacie szerokiej perspektywy rozwoju marki
  • opisanie trzech person Klienta
  • opisanie antypersony
  • dobranie elementów identyfikacji wizualnej jako pierwszy kontakt Klienta z marką
  • opracowanie dwóch ofert produktu/usługi
  • opracowanie MVP (minimum viable product)
  • przygotowanie koncepcji na rozszerzanie oferty
  • audyt procesu współpracy z Klientem
  • konsultacja na temat strategii cen

Cena: od 1500zł 

masz jakieś pytania?

Napisz do mnie!

Wypełniając ten formularz, przekazujesz mi swoje dane osobowe, co oznacza, że aby Ci udzielić odpowiedzi, będę je przetwarzać jako administrator danych („Kreatywna Droga Życia Karolina Sip”, NIP: 7343218156). Nie będę ich przetwarzać w żadnym innym celu. Oświadczasz także, że znana Ci jest moja Polityka prywatności i plików cookies.

15 + 1 =